1. Jak wziąć udział w głosowaniu?

W głosowaniu mogą wziąć udział tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu Buliba.pl.
Należy pamiętać, że konto głosującego użytkownika nie jest tożsame z kontem przedszkola.

Rejestracja dla głosujących możliwa jest na stronie Buliba.pl lub na stronie konkursowej w zakładce “Dla głosujących”:
http://www.buliba.pl/konkursy/wielki-konkurs-ekologiczny-2014/zaloguj.html
Po zarejestrowaniu się, aktywowaniu konta oraz zalogowaniu się, będzie można oddać swój głos na prace konkursowe w Galerii.

Podawanie danych dziecka jest opcjonalne i nie jest wymagane do założenia konta.

2. Założyłem konto, ale wyświetla się informacja, że konto jest nieaktywne.
Jak mogę aktywować konto?

Po założeniu konta nasz system automatycznie wysyła na podany przy rejestracji adres email wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link podany w tej wiadomości, konto do głosowania zostanie automatycznie aktywowane.

Jeżeli w skrzynce email nie ma wiadomości z linkiem aktywacyjnym w folderze “Odebrane”, należy w pierwszej kolejności sprawdzić folder “Spam”. Jeżeli wiadomości nie ma również tam, należy skontaktować się z nami na adres konkurs@buliba.pl

3. Nie mogę założyć konta, ponieważ wyświetla się informacja, że mój adres email już istnieje w bazie. Jak to możliwe?

Komunikat taki oznacza, że w bazie danych już zarejestrowano konto na podany adres email. Jeżeli konto zostało założone w przeszłości i nie pamiętacie Państwo hasła, w panelu logowania można skorzystać z opcji “Nie pamiętam hasła”.

Jeżeli Państwa adres został podany przy rejestracji przez osobę do tego nieupoważnioną, konto w serwisie mogło zostać aktywowane wyłącznie poprzez link aktywacyjny, który wysłaliśmy automatycznie na Państwa adres email. W takiej sytuacji prosimy o kontakt na konkurs@buliba.pl

4. Nie pamiętam hasła do mojego konta. W jaki sposób mogę się zalogować?

W panelu logowania widoczna jest opcja “Nie pamiętam hasła!”. Po jej wybraniu należy wpisać swój adres email i klinąć “Zatwierdź”. Na podany adres email zostanie automatycznie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie chęci zmiany hasła. Jeżeli wiadomość nie jest widoczna w folderze “Odebrane wiadomości”, należy sprawdzić folder “Spam” lub skontaktować się z nami na adres konkurs@buliba.pl

Zobacz sam!